Про бренд

Місія

Створювати екологічні продукти, які допомагають підтримувати чистоту в кожному будинку і безпечні для здоров'я людей і навколишнього середовища

Через світову тенденцію зростання екологічної свідомості зростає кількість людей, які піклуються про навколишнє середовище і своє здоров'я. Покупці все частіше звертають увагу на товари з маркуванням «біо», «еко», «органік», приділяючи особливу увагу складу продуктів. Тому що товари саме з таким маркуванням мають поліпшені показники безпеки та екологічні характеристики.

Саме ці тенденції підштовхнули нас розробити екологічну, безпечну, але в той час ефективну лінійку засобів для догляду за будинком. Для роботи над створенням таких засобів, ми запозичили кращі розробки в області екологічних, біорозкладних засобів для прибирання і відтворили їх у продукції ТМ «Clean House». Прекрасним підтвердженням успішності виконаної роботи є український знак екологічного маркування «Зелений журавлик», який підтверджує відповідність мийних засобів критеріям безпеки для довкілля та здоров’я людини.

Наші цінності

Цінності - це основоположні правила і установки, якими ми керуємося в нашій роботі.

1. Виконання місії
Адже саме в місії закладена ідея створення ТМ "Clean House".

2. Відповідальність
Ми несемо відповідальність перед:
- споживачем за кожен продукт, який виготовили;
- постачальником або дистриб'ютором за кожну домовленість;
- суспільством за кожну обіцянку, дану нашою компанією.

3. Якість і ефективність засобів
Ми створювали екологічні засоби для прибирання будинку не тільки безпечними, але й ефективними, щоб вони могли прекрасно і легко справлятися зі своїм призначенням і забезпечували безпечну чистоту в кожному будинку.

4. Розвиток
Ми вважаємо, що перебуваючи в стані постійного удосконалення та розвитку, можна досягти нових висот. Ми постійно працюємо над пошуком нових рішень, розробці та тестуванні нових рецептур і продуктів, а також інвестуємо в поглиблення знань наших фахівців.

Сертифікати